Sunday, June 29, 2008

စစ္မွန္ေသာဝန္ခံခ်က္

ဖတ္ရန္။ ။ ဆာလံက်မ္း ၅၁ း ၁ - ၁၃

အကၽြနု္ပ္သည္ ေမြးစကပင္ အျပစ္ပါလ်က္ရွိပါ၏။ အမိဝမ္းထဲမွာပ႗ိသေႏၶယူစဥ္ပင္ အျပစ္စြဲပါ၏။
( ဆာလံက်မ္း ၅၁ း ၅ )

က်မသည္ အုန္းသီးကို အရမ္း နွစ္သက္ပါ၏၊ အျမဲတမ္းလည္း စြဲစြဲလမ္းလမ္း မက္မက္ေမာေမာ ရွိပါသည္။ က်မ ဒုတိယတန္းေက်ာင္းတက္ခ်ိန္၏ တညေန၌ ျခစ္ျပီးသား မေျဖရေသးေသာ အုန္းသီးထုတ္ကို မီးဖိုေခ်ာင္ရဲ႕ စဥ့္နီတုန္းေပၚမွာ ေတြ႕လိုက္ရျခင္းက အေမာလည္းေျပေစ၊ အဆာလည္းေျပေစခဲ့ပါ၏။ က်မအေမ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ မုန္႕ဖုတ္နည္းေလ့လာမယ္ဆိုျပီးဝင္သြားေရာ
၊ က်မၾကားလိုက္ရတဲ့ အသံက ဒီကအုန္းသီး ဘယ္သူစားသြားလည္း ဆိုတာပါဘဲ။ က်မရဲ႕ ခ်က္ျခင္းအေျဖက မသိဘူးကလြဲ က်န္တာ ရွိနိုင္အံုးမလား။

အေမကညီမေလးကို လည္းစစ္ေဆးပါ၏၊ ညီမေလးကလည္း သူမစားေတာ့ မစားဘူးလို႕ဘဲေျဖပါတယ္။ ဘယ္သူ႕ကိုမွ ေမးမရတဲ့ဆံုး နင္တို႕အေဖလာပါေစအံုး ဆိုတာနဲ႕ေမေမထြက္သြားပါတယ္။ က်မရဲ႕ လိမ္ညာ ျငင္းဆန္ျခင္းအမႈ႕ က်ဆံုးခါနီးမွာ က်မယူစားလိုက္မိေၾကာင္း ဝန္ခံခဲ့ပါတယ္။

ဘယ္သူကမွ က်မကို လိမ္ညာဖို႕ မသင္ခဲ့ပါဘူး၊ ဆာလံက်မ္းမွာ ဆိုတာတဲ့အတိုင္း က်မဟာ ပ႗ိသေႏၶ တည္ကတည္းက အျပစ္နဲ႕မကင္းသူပါ။ ဒါေပမဲ့ ဆာလံက်မ္းကို ေရးတဲ့ ေဒးဗစ္ကေတာ့ မိမိရဲ႕ အျပစ္ေတြကို ေဆးေၾကာ၊ ဝန္ခံဖို႕ ဘယ္သူဆီ ခ်ဥ္းကပ္ရမယ္၊ ဝန္ခံ၊ ေတာင္းပန္ရမယ္၊ ဘယ္သူူက အျပစ္ေတြကို ေဆးေၾကာေပးနိုင္တယ္ ဆိုတာ သိထားခဲ့ျပီး ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။

က်မတို႕အသက္တာမွာလည္း ဆက္ဆက္ျပီးက်ဴးလြန္ေနေသာ အမွားအတြက္၊ ဘုရားသခင္ထံေတာ္ပါး အစဥ္အျမဲ ခ်ဥ္းကပ္၊ ခြန္အားယူရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ထာဝရဘုရားသခင္သည္ ေႏြးေထြးေသာလက္အစံုျဖင့္ အျပစ္မွလြတ္ေျမာက္နိုင္ဖို႕ ကမ္းလင့္ၾကိဳဆိုေနပါတယ္။ က်မတို႕အျပစ္ကို ဝန္ခံျပီဆိုရင္ တဖက္မွာ ေႏြးေထြးေသာရင္ခြင္နဲ႕ ထာဝရဘုရားသခင္ ကမ္းလင့္ၾကိဳေနေၾကာင္းကို သတိရၾကပါစို႕..... Joe Stowell

က်မတို႕အျပစ္သည္ ညစ္ညဴးလွပါ၏။
ေယရႈရွင္ ၾကြလာပါ၊
ကားတိုင္ေတာ္၏ တန္ခိုး၊ အာနုေဘာ္နွင့္
ကယ္မဖို႕ရန္ၾကြဆင္းေတာ္မူပါ။ ........ Sleeper

အျပစ္ဝန္ခံျခင္းျဖင့္ စစ္မွန္ေသာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း ရရွိပါေစ။


0 comments: