Monday, January 5, 2009

ခရစ္ေတာ္၌ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းရွိေလာ့။


လူပ်ိဳတို႕သည္ ေမာ၍ပင္ပန္းျခင္းသို႕ေရာက္ၾကလိမ့္မည္။ လုလင္တို႕သည္လည္း ထိမိ၍လဲၾက လိမ့္မည္။ ထာဝရဘုရားကို ေျမာ္လင့္ေသာသူတို႕မူကား၊ အားျပည့္ၾကလိမ့္မည္။ ေရႊလင္းတကဲ့သို႕ မိမိတို႕ အေတာင္ကို အသစ္ျပဳျပင္ၾကလိမ့္မည္။ ေျပးေသာ္လည္း မပင္ပန္း၊ ခရီးသြားေသာအခါ မေမာရၾက။ ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၄၀ း ၃၀-၃၁


က်မတို႕ အေယာက္ဆီတိုင္း ေန႕စဥ္အသက္တာၾကား၊ ဖိအားေပးမႈ႕၊ ပင္ပန္းဆင္းရဲမႈ႕မ်ိဳးစံုတို႕ကို ခံစားရ၊ ပိေနတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီက်မ္းပိုဒ္ေလးကို အမွတ္ယ ေစခ်င္ပါတယ္။ က်မတို႕ဟာ ေငြေၾကး၊ အလုပ္ေကာင္းရဖို႕၊ က်မတို႕ရဲ႕ လူလူျခင္းဆက္ဆံျခင္း၊ ခ်စ္သူျခင္း၊ မိဘ၊ ေမာင္နွမဆက္ဆံေရး ပိုမိုေျပျပစ္ ေကာင္းမြန္လာဖို႕၊ စေတာ့ေတြ ေကာင္းလာဖို႕ ဒီေလာက္ကိုဘဲ ေစာင့္စားေနတတ္ၾကတယ္။ ယေန႕ဟာသင့္ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းကို တျခားေသာအရာမ်ား၌ ထားရွိျခင္းထက္၊ သင့္ကိုအျမဲကူညီေစာင္မ ၾကည့္ရႈျပီး၊ ထာဝရေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ေပးသနားေတာ္မူ၍၊ အရာရာကို တတ္နိုင္စြမ္းေသာ၊ ထာဝရဘုရားသခင္၊ သခင္ေယရႈထံ ျပန္လည္ပို႕ေဆာင္ျခင္းျဖင့္ အသက္တာကို အေကာင္းဆံုးျပဳျပင္ ၾကပါစို႕။

က်မတို႕၏ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မ်ားကို ေယရႈခရစ္ေတာ္ ထံမွ ေသြဖယ္ဖို႕၊ က်မတို႕ရွိေနတဲ့၊ ျဖစ္ေနတဲ့အရာကို ဆက္လက္ျပီးအသက္ရွင္ေနထိုင္ဖို႕ ဖ်ားေယာင္းေသြးေဆာင္မႈ႕မ်ားကို ေရွာင္ကြင္းနိုင္ျပီး၊ ထာဝရဘုရားသခင္ ေပးသနားေတာ္မူေသာ္၊ ေအာင္ျမင္ျခင္း၊ ပန္းတိုင္ကိုလက္လွမ္း ယူနိုင္ဖို႕ က်မတို႕ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း လမ္းေၾကာင္းကို ထာဝရဘုရားသခင္ထံသို႕ ျပန္လည္ပို႕ေဆာင္ၾကပါစို႕။

ဆုေတာင္းခ်က္။ ။ ထာဝရဘုရား၊ က်မတို႕၏ ယံုၾကည္ျခင္းကို ကိုယ္ေတာ္ထံပါး ပို႕ေဆာင္ေပးသနား ေတာ္မူေသာေၾကာင့္ ေက်းဇူးေတာ္ေပါင္းကို ခ်ီးမြမ္းပါ၏။ က်မတို႕အတြက္ အေကာင္းဆံုးအရာ၊ ပန္းတိုင္၊ ျပင္ဆင္ထားေပးေၾကာင္း ယံုၾကည္ပါ၏။ ေယရႈခရစ္၏ အမည္နာမကို အမွီျပဳ၍ ေတာင္းေလွ်ာက္ပါ၏။ အာမင္။

1 comments:

Saing Khan Tun said...

အဲလိုလုပ္ပါ အစ္မရယ္ ကၽြန္ေတာ္က အဂၤလိပ္စာ ဖတ္ပ်င္းတယ္ဗ် ... မွတ္သားစရာေတြရေတာ့မယ္ ...