Thursday, August 28, 2008

အျမင့္ဆံုးေသာလမ္း


မိုးေကာင္းကင္သည္ ေျမၾကီးထက္သာ၍ ျမင့္သကဲ့သို႕၊ ငါ၏အက်င့္သည္ သင္တို႕၏ အက်င့္ထက္၎၊ ငါ၏အၾကံအစည္သည္ သင္တို႕၏ အၾကံအစည္ထက္၎၊ သာ၍ျမင့္၏။


ေဟရွာယ အနာကတၱိက်မ္း ၅၅ း ၉

က်မတို႕ရ႕ဲ စိတ္ဝင္စားမႈ႕ အားလံုးကို ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အရာေတြက သိမ္းသြင္းဖို႕အရမ္းလြယ္ကူပါတယ္။ သတင္းေတြဖတ္ျခင္း၊ နားေထာင္ျခင္း၊ ၾကည့္ျမင္ျခင္းမွ၊ စီးပြားေရး၊ နိုင္ငံေရး မ်ားက က်မတို႕ ခႏၶာ၊ စိတ္အားလံုးကို ဖမ္းစား၊ ညိဳ႕ယူနိုင္စြမ္းရွိ ျပီး က်မတို႕ရဲ႕ စိတ္ဝင္စားမႈ႕ အားလံုးဟာ အဲဒီကိုဘဲ ေရာက္သြားတတ္ၾကပါတယ္။ တခါတရံ ထိုစိတ္မ်ားက က်မတို႕ကို စိတ္ဓာတ္ယိုယြင္းပ်က္စီးတတ္ေစပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မတို႕က ဘုရားသခင္ကိုယ္တိုင္ ေတြးသလိုဘဲ ရုိးရုိးေတြး၊ ျမင့္ျမင့္ၾကံျပီး၊ ဘုရားရဲ႕ နုတ္ကပတ္ေတာ္ မ်ားကို အာဂုံေဆာင္ထားၾကမယ္ဆိုရင္၊ က်မတို႕ စဥ္းစားေတြးေခၚမႈ႕မ်ားက ဤေလာကအရာမ်ားထက္ ပို၍ျမင့္ျမတ္ျပီး၊ ေကာင္းမြန္ေၾကာင္းကို နားလည္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။

က်မတို႕ရဲ႕ စိတ္ပင္ပန္းျခင္း၊ ေလာကီ၏ဝန္ ဒုကၡမ်ားကို ေက်ာ္လႊားျပီး က်မတို႕ အသက္ရွင္နိုင္ပါတယ္၊ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ ဘုရားရွင္၏ ဂတိေတာ္ရွိသည့္ အတိုင္း၊ က်မတို႕၏ စိတ္နွလံုးသားမ်ား အားလံုးကို က်မတို႕ စိတ္ဝင္စားျခင္း၊ က်မတို႕၏ အဓိက တရားမ်ားအျဖစ္ သတ္မွတ္မယ္ဆိုရင္ေပါ့။ ေငြေၾကးအတြက္ ပူပန္ျခင္းမ်ားကို ဘုရားရွင္၏ ဂတိေတာ္ျဖစ္တဲ့ က်မတို႕ လိုအပ္ေသာ အရာမ်ားအားလံုးျဖည့္စြမ္းနိုင္ေသာ ဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ေသာ္၎၊ က်မတို႕၏ ေၾကာက္ရြံ႕ ျခင္း၊ ေသျခင္းတရားကို စိုးရြံ႕ ျခင္း၊ မ်ားမွလည္း ဘုရားရွင္၏ ျပည့္စံုေသာ ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္၎ ေက်ာ္လႊားနိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရားရွင္၏ အထြတ္အျမတ္၊ အၾကံအစည္မ်ားကို ေရႊးခ်ယ္ျပီး၊ သင္၏လမ္းခရီး၌ ခရစ္ေတာ္ကို လက္ခံပါ။ သင္၏နွလံုးသားတံခါးမ်ားကို ဖြင့္လွစ္ျပီး၊ သင္ေျခလမ္းမ်ားကို ျပဳျပင္၊ ဦးေဆာင္ဖို႕ ဘုရားရွင္ကို လက္ခံလိုက္ပါ။ သင္ဘုရားရွင္ကို လက္ခံျခင္းအားျဖင့္၊ သင္၏ အၾကံအစည္ေတာ္မ်ားနွင့္ ဘဝသည္ ျမင့္သထက္ျမင့္မားလာျပီး ေလာကကို ေအာင္ျမင္နိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္လို႕။

ဆုေတာင္းခ်က္။ ။ ။ ေကာင္းကင္ဘံံု၌ ရွိေသာမူေသာ အဖျမတ္စြာေသာ ဘုရား၊ က်မ၏ မျပည့္စံုျခင္းဘဝ၊ အျပစ္မ်ားနွင့္ ျပည့္စံုေသာမူေသာ စိတ္နွလံုးသားနွင့္ ကိုယ္ေတာ္ထံ ခ်ဥ္းကပ္ကာ ဆုေတာင္းပါ၏။ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ဘုရား၏ ျပည့္စံုေသာ ဥာဏ္၊ အေတြး၊ အမူအက်င့္မ်ားျဖင့္ က်မကို လမ္းျပမူပါဘုရား။ က်မ၏ အတိတ္မ်ားကို ျပန္လည္ ဆင္ျခင္ေသာအခါ၊ ကိုယ္ေတာ္၏ အၾကံအစည္ေတာ္မ်ားသည္ တုနိုင္းမရသလို၊ စဥ္းစား၍ မမွီနိုင္ျခင္းကို သိျမင္ေစပါဘုရား။ က်မကိုအေကာင္းဆံုးလမ္းသို႕ ပို႕ေဆာင္၍ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာမ်ားနွင့္ ျပည့္စံုေစပါဘုရား။ ခရစ္ေတာ္၏ အမည္နာမကို အမွီျပဳ၍ ေတာင္းေလွ်ာက္ပါ၏ဘုရား၊ အာမင္။ ။

0 comments: