Friday, August 15, 2008

ၾကြယ္ဝေသာ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာ


တေန႕တာအတြက္ က်မ္းခ်က္။ ။ အကၽြန္ုပ္တို႕ ေခါင္းေပၚမွာ သူတပါးကို စီးေစေတာ္မူျပီ။ မီး၌၎ ေရ၌၎ သြားရေသာ္လည္း၊ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ၾကြယ္ဝျခင္းသို႕ေရာက္ၾကပါ၏။


(ဆာလံက်မ္း။ ။ ၆၆ း ၁၂)


က်မတို႕ အသက္တာမွာ ဒုကၡဆင္းရဲ၊ ေသာက၊ အခက္အခဲ ေျမာက္ျမားစြာၾကံဳေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တခါတရံ လက္ေလွ်ာ့ခ်င္ေလာက္ေသာ အျဖစ္အပ်က္မ်ားစြာတို႕ ၾကံဳဆံုၾကရမွာပါ။ ဒါေတြကို ဘဝရဲ႕ စိန္ေခၚျခင္းလို႕မွတ္ယူ ယံုမက၊ ထာဝရ ဘုရားသခင္ဟာ ထိုအတိုက္အခံ မ်ားၾကားထဲက က်မတို႕ကို အေကာင္းဆံုး အသက္တာ၊ ၾကြယ္ဝေသာ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာမ်ား ေပးသနားမယ္ဆိုတာကို အေမ့ဖို႕လိုအပ္ပါတယ္။ ဘုရားသခင္ဟာ က်မတို႕ အသက္တာမွာ က်မတို႕လိုအပ္ေသာ အရာမ်ားအားလံုး ရရွိေနဖို႕ အျမဲဘဲ ဂရုစိုက္ေနပါတယ္။ က်မတို႕ဟာ ေယရႈခရစ္ေတာ္ ၾကြဆင္းလာျခင္းေၾကာင့္ ၾကြယ္ဝေသာ ေကာင္းၾကီးမ်ားခံရျပီးျဖစ္ပါတယ္။ က်မတို႕ စိတ္နွလံုးတံခါးကိုဖြင့္၍ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းၾကီးမ်ားကို ခ်ီးမြမ္းၾကပါစို႕။ ထာဝရဘုရား၏ ဂတိေတာ္မ်ားကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ လက္ခံယူၾကပါစို႕။ က်မတို႕ ခ်ီးမြမ္းသံမ်ားသည္ ဘုရားရွင္ က်မတို႕နွလံုးသားထဲ ဝင္ေရာက္လာဖို႕ နွလံုးသား တံခါးဖြင့္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းနွင့္ က်မတို႕ကို ဘုရားရွင္က ၾကြယ္ဝျခင္းဆုေက်းဇူး ရရွိေစျခင္းေၾကာင္းကို ဆင္ျခင္ေအာင္းေမ့ၾကပါစို႕လို႕။။ ။။

တေန႕တာအတြက္ ဆုေတာင္းခ်က္။ ။

ေကာင္းကင္ဘံု၌ ရွိေတာ္မူေသာ္ အဖထာဝရျမတ္စြာေသာ ဘုရား၊ က်မသည္ရုိေသစြာျဖင့္ ကိုယ္ေတာ့္ထံပါးခ်ဥ္းကပ္ပါ၏၊ က်မရွိသမွ်ေသာ အျပစ္၊ အဆိုးဟူသမွ်နွင့္ အရာအားလံုးကို ကိုယ္ေတာ့္ေရွ႕ေမွာက္တြင္ခ်ေပးလွ်က္၊ ရွိသည့္အတုိင္း ကိုယ့္ေတာ့္ေရွ႕ေမွာက္တြင္ေရာက္လာ ခ်ဥ္းကပ္ပါ၏။ ၾကြယ္ဝေသာ အသက္တာ၊ နွင့္ အေကာင္းဆံုးေသာ လမ္းျပပို႕ေဆာင္မႈ႕မ်ားအတြက္ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ဘုရားအား ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းပါ၏။ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ဘုရား နားေညာင္းေတာ္မူ၍ ခြန္အားေပးေတာ္မူပါဘုရား၊

အာမင္။



0 comments: