Monday, August 25, 2008

နွလံုးသား၏ အေျခခံရင္းျမစ္။

ဖတ္ရန္။ ။ ။ ဆာလံက်မ္း ၁၃၁

အကယ္စင္စစ္ အကၽြန္ုပ္ သည္ အမိ နို႕နွင့္ ကြားေသာ သူငယ္ကဲ့သို႕။ ကိုယ္စိတ္ကို ေျဖ၍ ုျငိမ္းေစပါျပီ။ အကၽြန္ုပ္ စိတ္နွလံုးသည္ နို႕ကြာေသာ သူငယ္ကဲ့သို႕ ျဖစ္ပါ၏။
(ဆာလံက်မ္း ၁၃၁ း ၂)

ဥေရာပနိုင္ငံမွာရွိတဲ့ ကယ္ဒီသယ္(Great Cathedrals) ဘုရားေက်ာင္းရဲ႕ ေဆာက္လုပ္ပံု၊ ဗိသုကာလက္ရာဟာ ရင္သပ္ရႈေမာဖြယ္ရာျဖစ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ မ်က္နွာက်က္က ေလးလံတဲ့ အတြက္ ေဘးက နံရံေတြက အေထာက္အကူကုိ ေပးဖို႕ အပိုခ်ဲ႕ထြင္ျပီး ေဆာက္လုပ္ထားရတာ ျဖစ္ပါတယ္။

က်မတို႕ဟာ အသက္ရွင္ေသာ ဘုရားသခင္၏ ဗိမာန္ေတာ္ ျဖစ္ၾက၏ ( ေကာရိႏၱဳၾသဝါဒစာ ၆ း ၁၆) လို႕ဆိုထားပါတယ္၊ ဒါဆိုရင္ က်မတို႕ရဲ႕ နွလံုးသား ခံယူခ်က္ အေျခခံ အေၾကာင္းဇစ္ျမစ္က အားနဲတယ္ဆိုရင္ေတာ့ က်မတို႕ဟာ ဒီဘုရားေက်ာင္းလိုဘဲျဖစ္ပါတယ္။ က်မတို႕ကို သင္းအုပ္ဆရာ၊ သူငယ္ခ်င္း၊ လိုက္နာရမဲ့ စည္းမ်ဥ္း၊ စာအုပ္၊ မိသဟာယ မ်ားကသာ မေထာက္ပံ မကူညီဘူးဆိုရင္ က်မတို႕ရဲ႕ ဝိညာဥ္ေရးရာ က်ဆံုးမွာ ျဖစ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အေနွာက္အယွက ္ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ မွီတြယ္မထားရဘူးေပါ့၊ ဘာျဖစ္လို႕လဲ ဆိုေတာ့ လူသားမ်ားျဖစ္တဲ့အညီ က်မတို႕၏ စိတ္နွလံုးသားကို ထိမိလဲစရာ ျဖစ္ေစနိုင္လို႕ဘဲ။

က်မတို႕ရဲ႕ နွလံုးသားက ဘုရားသခင္နဲ႕ က်မတို႕ရဲ႕ တိုက္ရုိက္ထိေတြ႕၊ အဆက္အသြယ္ျပဳလုပ္တဲ့ ေနရာ၊ ရင္းျမစ္ေလးဘဲ။ ဘုရားရဲ႕ ေဒသနာေတာ္မ်ားကို ဖတ္မွတ္၊ နွလံုးသြင္းျပီး၊ က်မတို႕ နွလံုးသားတံခါးကို ဖြင့္လွစ္ထားဖို႕လိုပါတယ္။ က်မတို႕ နွလံုးသားတံခါးဖြင့္တာနဲ႕ ဘုရားရွင္ဟာ က်မတို႕အသက္တာကို ျပဳျပင္၊ ထိန္းေက်ာင္းသြားပါလိမ့္မယ္။

ခရစ္ယာန္ အသက္တာဆိုတာ က်မတို႕ နွလံုးသား အတြင္း၏၊ ဘုရားသခင္နွင့္ ဆက္ဆိုင္မႈ႕ကို ေဖာ္ျပျပီး ေယရႈခရစ္ ထံမွ ခြန္အားရယူလ်က္ တန္ခိုးေတာ္ကို ထင္ရွားေစျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ က်မတို႕ရဲ႕ ရုပ္ရည္ ဘယ္လိုဘဲျဖစ္ျဖစ္ ဘုရားသခင္ဟာ က်မတို႕နွလံုးသားတခုကို အဓိကလိုလားပါတယ္။ ခိုင္မာတဲ့ နွလံုးသားျဖစ္ဖို႕ တည္ေဆာက္ၾကပါစို႕။ Joe Stowell

က်မတို႕ နွလံုးသားတံခါးကို ဖြင့္ရင္၊ ဘုရားသခင္၏ နုတ္ကပတ္တရားေတာ္မ်ားကို ျမင္ေတြ႕နိုင္ပါလိမ့္မည္။

0 comments: